Efuli53 benim 4+2 de falan başladı lekelenmeler. rahmimde polip olduğu için. tedaviyle 13. haftaya kadar da hep sürdü. keseyi görmeden pek progestan tarzı ilaç vermiyorlar ve bunun için yaklaşık 1.5-2 haftanız var. ama yine de acile gidip danışabilirsiniz aklınızda kalmasın