Kizannesi92 Mucizemannesi21 Ben bitek varanka iyi olursam tek gidiyorum hergun dayak yemiş gibi kalkıyorum tir çarpmış gibi yatağa giriyorum zor vallahi
DenizveKumsal Kizannesi92 vala bende aynı durumdayım benzetmeler çok iyi anlatmış bizim durumumuzu 😂😌
Kizannesi92 TugceTekin123 evet bin şükür velayeti bende büyük komusmim yine de dünya bir yana evlatlarım bir yana asla vazgeçmem
Kizannesi92 Mucizemannesi21 Cok kötüysem ersoya gidiyordum şimdi gitmiyorum artık doğum yaklaştı oraya vereceğim parayla ihtiyaç görürüm daha mantıklı
Kizannesi92 TugceTekin123 Katılıyorum kokusu yeter insana oğlumu kaybetme korkusunu hâlâ yaşıyorum ben ya babası dava acarda babamda kalmak isTiyorum derse diye rabbim yokluğunu birgün bile göstermesin evlatlarimizin
Kuzeymom Seymaayyy bnde samandıra da oturuyorum ama Kurtköy Ersoy’a gidiyorum çok memnunum ilk Doğumu da orada yaptım devlet olarak Zeynep kamil takipliyim
elifinilki27 TugceTekin123 Biz şileye taşındık bekarken orda oturuyordum sadece hastaneye geliyorum işte arada bir
miranbeyinmothersi Kizannesi92 sultanbeylide perinatvarmı yoksa Ümraniye yada zeynep kamil yada kartalamı gittniz