İlk doğumumu Saygı hastanesinde yapmıştım ağzıma sctlr yani çok çektim orda. Bide devleti deneyeceğim paramla rezil olmuştum çünkü3,5 sene önce. Bu gebeliğim boyunca Sultanbeyli devlete gittim daha dün yine gitmiştim ama değiştirmek zorundayım. Ssvd istiyorum uygunum da bebek aşağıda normal deneyebiliriz dedi doktor hanım ama ilhhan varankta yapılıyormuş ssvd buyüzden değiştircm