Arkadaşlar merhaba şuan 37+2 haftalık hamileyim doğuma az kaldı ilk nstmi geçen hafta çekildim doktorum biraz sancın var doğumun çok geç olmaz dedi. Şimdi ben sancı olarak bikaç akşam adet sancısı gibi abartılı olmıcak şekilde ağrı oluyodu belim zaten agrıyo. Şimdi ben doğuma hazırlık için bebeğin kanala kolayca yerleşmesi için vs hangi hareketleri nefes egzersizi falan ne yapabilirim o kadar telaşlandım ki youtubedan video bile izlesem şimdi hangisi gercekten işe yarıcak en etkili hangisi diye stres oluyorum en iyisi siz tecrübeli annelere sormak.