anneoluyorum27 Kızlar kusura bakmayın 9+3 gunluk olduk ama bi kaç gündür kalca ağrısı ve kalca kemik ağrısı var egılemıyorum afedersiniz ama tuvalete bile oturamıyorum normal mi neden oluyordur bilgisi olan var mı
Gul-42 anneoluyorum27 bır saat once kılıtlenıp kaldım eşımı işten cagırdım dusun halımı😔39+5 hftalıgım resmen adım atamadım
Busra2013 anneoluyorum27 ayyy demeee ben yenı yenı baslıom o agrıya benımkı popo baclangacı hanı kıcım derlerya su kalcayla popo baslangıcı😂orası fazla ayakta durunca baya agrıyor korkuyorum erken dogumu die daha 19 haftalık
Ozgeonataydin anneoluyorum27 bende 16+6 dayım benimde oluyordu hatta bacağıma atıyordu yürüyemiyordum doktora söyledim normal dedi magnezyum ilacı verdi çok şükür onu kullandığımdan beri ağrım olmuyor sende doktoruna gidince söyle ona göre bi ilaç verir ve çok yorulmamaya bak
Mercomom anneoluyorum27 magnezyum verir inşallah doktorun. Ve d vitamini önemli. Ayrıca maden suyu içebilirsin doktorun iç derse. Bende de var aynı sorun. 18.haftadayız. Resmen popoma bıçak saplanıyor sanki ayağıma vuruyor ağrısı
Gul-42 anneoluyorum27 halk arasında kengı dıolar butun vıtamınlerımı kullanıorum pılates yapıorum yıne var yıne var
Busra2013 anneoluyorum27 googleden baktım erken dogum bılmem ne ne dıo korkutup ınsanı annemde normal dıo bebek agırlasıo yavas yavas dıo bılmıyorum
Ozgeonataydin anneoluyorum27 normaldir vücut aldığı vitaminleri besinleri ikiye bölüyor artık tek bedende 2 kişisiniz ağırlığın artıyor bütün vücudun bünyen değişiyor çok normal bunlar bir kaç hafta sonra daha iyi olursun çünkü yavaş yavaş alışıyor insan