Hayalim38 merhaba cnm asi oldum 15 gun once 1 doz biontech suan 3 gundur covidim tat koku kaybı ve öksürük sırt agrim var suanlik ins hafif atlatcaz 24 haftalik gebeyim cok korkuyorum doktorlar bebeğe bisy olmaz dedi oksapar igne verdi kan sulandırıcı ama bn korku var bakalım nasıl geçicek 8 gün pik yapıyormuş dediklerine gore nefes darlığı falan ins yapmaz