Sinem71_ Ben 3 senedir düzenli şekilde Sinoz markasının cilt bakım ürünlerini kullanıyorum 15 haftalık hamileyim ilk 12 hafta kullanmadım sivilce çıktı birde üstüne geçse bile hafif lekeleri kaldı doktoruma tüm Sinoz kremlerimi götürdüm tek tek inceledi içeriğini okudu gayet güzel C vitamini barındıran hiçbir zararı olmayan kremler dedi ve müsade verdi sizde bunları alıp kullanabilirsiniz Sinoz leke kremi olsun Gold serumu olsun Siyah lekeleri anında çıkaran Kill maskesi olsun Peelingi , Aleo Vera ve salatalık özlü yıkama jeli falan hepsi harika ürünler her sanah jelle yıkayıp leke kremini sürüyorum öğlen gold serumumu sürüyorum haftada 1 kere peelingg 1 kere kill maskesi leke Meke bişe kalmadı yine pırıl pırıl parlıyor cildim herkeste aynı etki olur mu bilmem ama bende gözle görülür derece oluyor