Bade veya erva 🌸 Kızım olsaydı kesinlikle ikisinden birini koyacaktım🙏🏼
Benim kızımın adı Liya ❤️ fikir olsun Duru ismini de çok begeniyorum
Rhmbzdgnn77 Derin, Ebrar
Rhmbzdgnn77 Elif Hüma 🥰