Merveee34 ilk dozda vurulsam sıkıntı olur mu dedim durumdan ötürü kan sulandırıcı kullanıyosun aslında sen korkma vurulabilirsin dedi ilk dozu 3 hafta oldu vurulalı 2. Doz zamanım geldi dedim vurulayım mı bekliyim mi diye korkumu tekrar dile getirdim eğer olsaydı ilk doz da olurdu demek ki bak olmuyo ikinci dozunu da vurulabilirsin dedi sadece illa vurul vurulma vs hiç bi şey demedi , serkaj, pıhtılaşma , ve gebelik şekeri var ünsilin kullanıyorum erken doğum riskim var baya bi riskliyim 3 kaybım da var daha önce