Rabiaaa Anneler merhaba ben ikinci bebeğime hamileyim 37 haftaligim ama bebeğim iki hafta önden gidiyo dio dktrm ilkini normal yaptm ama ikincisini önden gittiği iicn biraz kilolu oyuzden sezeryan yapalım dio bole durumu yaşayan varmı acil yardim
Aysenuramahamis Rabiaaa 33. haftamdayım bebeğim 2 hafta önden gidiyor doktor tombiş bir bebek olucak dedi doğum şekli konusunda net konuşmadı zaman belirler dedi eğer sancım 37-38 de başlarsa normal olabilirmiş ama 39-40’ta bebek kilolu olacağı için seni de bebeği de zorlamaya gerek yok dedi. Şu an kilosu ne kadar ?
Zehrakutay2018 Benimkide önde gidiyor 34 +5 iz ama takopte 2 hafta önce gidiyor hayırlısı.BAKALIM ilk gebelik normal doğum yaptım 2 inside öyle olur inşallah
Defnemom Rabiaaa ben ilk kızımı 37+5 ’te 3 kilo 860 gr normal doğum yaptim bence sezeryan yapmayın normal olsun