Bana doktorum lazer epilasyon yapa bilirsin, sadece genital bolge icin 12.haftadan sonra yaptir dedi. Ama ben hic yaptirmadim, lazer epilasyon merkezinde calisan kadin tavsiye etmiyorum dedi, ayni zamanda internette de arastirmisdim (o donem hassas oldugumuzdan dolayi normalde olmasa bile shimdi yaka biliyormus fln). Sorun şu ki lazer yaptirmadigim fakat tuylerim de cok fazla cikdigi icin (onceden yaptigim onca lazer prosedurune mi yanayim bilemedin) hamilelik boyunca jiletle almak zorunda kaldim, shindi tuylerin kalinlasmis olmasindan endiseliyim