Arkadaşlar yaklaşık 2-2 buçuk saat önce ıslaklık hissiyle tuvalete gittiğimde tatlı kaşığını dolduracak miktarda temiz beyaz bir akıntım olduğunu gördüm, peşine bir kaç damla su geldi ama idrarım da olabilir tam emin olamadım. Ondan beridir de bebek taş gibi karnımda. Ne oturtabiliyorum ne yatabiliyorum. Yürüyorum evin içinde rahatlayayım diye. 33. Haftadayım. Bu durumu yaşayan oldu mu? Olduysa ne yaptınız?