Estur isminaz tesettürlüyüm canım ben. Koşan kol aldım gecelikleri ama sabahlıkları uzun kol aldım odadan çıkarsam falan diye. Ama çok sıcak olur zaten hem oda da sıcak olacak bebek üşümesin diye hemde havalar daha soğumaya başlamaz bence
Mirmirlokum isminaz kısa kollu aldım bebeğin yanından hiç ayrılamıyosun ve bebeğin olduğu ortam hep sıcak üstünde ki sabahlığı uzun kollu zaten 🤗