Minnime- bende 38.3 um ikinci gebeligim,az once daha sancim vardi gercek sancimi diye takip ediyorum ama gecip giden bi agri oldugu icin yalanci.oncelikle bicak gibi sirtiniza saplaniyor karina dogru yayiliyor dogrulsaniz da yatsaniz gecmiyor ilk etapta uzun aralik gittikce siklasan gecmeyen bir agri bebeginiz toplasip bir yerde sertlesiyor.emin olun anlasilmayacak bir agri degil icinizi ferah tutun