Zzeynep1 Kızlar sadece çok ağırlaştım ne su ne nişan belirti yokk arada çok nadir sancı var o kadar 🥲
Annesinindatlusu Zzeynep1 bir avazda doğurursunuz inşallah 40 artılarda doğuranlar oluyormus biraz daha sabır sanırım :)
Zzeynep1 mucizebebek03 evet bide herkes sormuyor mu ne zaman doğurcan diye 🤭 ya nerden biliyim gelmiyor işte
mucizebebek03 Zzeynep1 bana öyle demiyorlar "kız sen hala doğurmadın mı "diyorlar 😂😂içimdeki şeytan diyor yüzlerine “kör müsün ” de diyir ama sonra vazgeciyorum🤣🤣
ebru23 Zzeynep1 valla bekle bekle kuruduk arada bagirta kasik tekmeleri oluyo cok kotu ama gelmiuo 39+3
Zzeynep1 mucizebebek03 ahhaa sanki içimizde saklıcaz günü geldimi işte😂😂 şaka maka insanların tepkisi sinir bozuucu 😒😂
mucizebebek03 Zzeynep1 ayn canım ben gülüyorum hallerine boş ver karnım küçücük mesela biri diyor bebek nerde biri diyor karnın kocaman ikiz mi😂😂milletle ugrasilmaz
Cansu-12345 Zzeynep1 38+4 kanala inmemiş sadece kasık ve arada bel ağrısından başka bişey olmuyor sağlıkla kavuşalım inşallah 🤲🏻😂
Ozge2805 Zzeynep1 38+1 artık cidden doğurmak istiyorum agrılarım kasılmalarım her türlü herşey var ama ne gelen var ne giden 🥺 Birde karnınızdan ara ara çıt diye kemik sesi geliyormu ya 😁 yoksa bana geliyorlarmı