Busehafsa1 Arkadaslar iyi geceler ben 20 haftalik hamileyim asiri bel agrim var en basindan beri sizce cinsiyetle alakasi var mi bel agrisi yasayan var mi ne onerirsiniz
adrmz54 Busehafsa1 bende 34 haftalığım belim ağrıyor yataktan sağdan sola dönemiyorum valla yattım mi kalkamıyorum herkes hamilelikte oluyor normal demis
Kizannesi92 Busehafsa1 Bende yaşıyorum iş yapamıyorum yarım saat ayakta dursam yarım saat yatıyorum masaj da fayda etmiyor Allah yardımcımız olsun inşaallah
busra4195 Busehafsa1 cinsiyetle alakası olduğunu sanmıyorum ya benimde ağrıyor cok fazla iş yapamıyorum cok fazlada yatamıyorum dengelemeye calısıyorum doktora söyledim en son kontrolde magnezyum verdi ama cok bi işe yaramıyor az bişey hafifletti sadece 🤦🏼♀️🤷🏼♀️
bebeliannegeldi Busehafsa1 ben de 20 haftalık olamak üzereyim. Son iki haftadır başladı. İlk zamanlarda yoktu. Sağa dönüyorum olmuyor sola dönüyorum olmuyor. Uzansam ağrıyor. Sürekli aynı pozisyonda kalamıyorum. İlk bebeğim erkekti onda ilk zamanlar yaşamıştım. Bu kız bunda şimdi yaşamaya başladım. Ama bence cinsiyetle alakası yoktur. Genelde oluyor. Bu haftaki kontrolümde söyleyeceğim magnezyum başlamak için. Şimdi kendi kafama göre başlamak istemiyorum ama magnezyum iyi geliyor.
Mimik Yok ya… oyle seylerin cinsiyet belirtisiyle alakasi yok😅 Benim kocakari belirtilerinin hepsi erkek gosteriyordu, ama prensesimi tasiyorum🥰
Calisananne25 Busehafsa1 28+5im yavaş yavaş benim de sırt ve bel ağrıları başladı. Tutulmuş gibi ağrıyor. Çok ayakta durursam fazla iş yaparsam sırt ve bel ağrım oluyor. Bu haftada başlaması normal mi sizce
Busehafsa1 Calisananne25 benim en basindan beri var ve son bi aydir felaket agrim var tutulma gibi baz3n bacagiminuzerine basamiyorum
Calisananne25 Busehafsa1 benim de bacağıma vurduğu oluyo bundan sonra böyle olacak sanırım bu zamana kadar rahattım bundan sonrası öyle olmucak herhalde 🤦🏼♀️😁