b_e_b_e Herşeyimiz tamam bi hastane terliğim kaldı. Önü açık mı alsam kapalı mı Yoksa crocs tarzı mı alsam bir türlü bulamıyorum😣 Sizler nasıl tercih ettiniz?
0267 b_e_b_e ben cross tarzı aldım rahat ederim diye. Çekim yapmayacağım . Hem ev te falan gidinnce önü kapalı olduğundan rahat olur
bahtnurr1 b_e_b_e ya ben ev terliği yada tüylü peluş düşünmüştüm ama yorumlar falan bakınca cros daha mantıklı geldi ve cros aldım. Hastane içinde yürüyeceğiz sonuçta direk onunla da gelirim eve