Kızlar size bir sır veri mi nasıl girdiyse öylede çıkar hiç korkmayın benim bebeğim 3500 idi normal doğum yaptım O an Rabbim öyle yardım ediyor ki şuan yazdıklarınızı okuyunca güleceksiniz kimse kucağında çocuk getirmiyor elbet zor olacak ama bebiş kucağına verildiği an herşey sana boş geliyor 4.gebeliğim bu arada rahat olun😘