Dlkrm Kizlar benm gebeligimin normalde son adet tarihime gore 6 haftalik olmasi lazm bugunde hastaneye gittim doktor keseyi göremedi 10 gun sonra tekrar cagirdi bnde cok tedirginim aklima kotu kotu seyler geliyor hep aranizda boyle olan varmi ?
avukatanne7 Dlkrm geç döllenme olabilir benim de ilk gittiğimde gözükmemişti 6 haftalık zannettiğimde daha küçükmüş daha sonra doktor geç yumurtlama olmuş dedi
tugbaninmucizesi Dlkrm canım herkes için farklıdır bu şey o yüzden sakın aklını bulandirma ben 5+5 de gördüm keseyi başka bi arkadaşım 4+4 de görmüştü kişiden kişiye değişir inşallah en kısa zamanda sende görürsün kalp atışını da duyarsin canım ☺
Eymirinannesi Dlkrm endişelenme değişir kişiden kişiye. Beta değerin 2-3bini geçerse gözükür. Geç döllenme olmuşsa beklemek lazım biraz daha
YagmurCan11 Benim 6 haftalıkken yalnızca vajinal usg ile göründü. Bu kişiden kişiye değişir. Geç yumurtlamada olabilir. Bekleyin bir sonraki kontrolde büyük ihtimalle görünür inşallah 😇