tgbaataman Merhaba 29+4 üm ve son 5 gündür kaşıntılarım başlamıştı. Doktoruma danıştığımda tahliller verdi ve sonucunda kolestaz çıktım. Bununla ilgili Araştırma yaptım ve moralim çok bozuk. Bu durumu yaşayanlar var mı ?
Clementinee tgbaataman bende çok kaşınıyorum 1 aydırda gitmiyorum yarın randevum var söylicem doktoruma😔😔 Bir bilgim yok ama ilaç falanmı verdi peki
Navci tgbaataman tgbaataman ben kolestaz değilim ama pupp allerjisi oldum doktorunla konustuktan sonra bence cildiyeye de gidin derim ben ilaç ve krem kullanıyorum inanılmaz yayıldı vücuduma ve hiç duramıyordum kaşımadan bir haftada kaşıntı azalmaya başladı kızarıklar devam etse de
Mminikmucizemmm tgbaataman merhaba çok geçmiş olsun 🙏 bende de kolestaz şüphesi yüzünden tahlil istedi ama sonuçlarım çıkmadı daha, sizin hangi değerleriniz yüksekti bende çok gerginim bu konuda
tgbaataman Clementinee bence önemsenecek bir konu. Bir an önce doktorunuza söylemelisiniz. Ben erken fark ettim değerlerim çok yüksek çıkmadı.
tgbaataman Navci pupp ve kolestaz farklıymış. Puppta ciltte yaralara kadar gidecek olan kaşıntıdan kaynaklı döküntüler meydana gelirken kolestazda döküntü olmuyor sadece kaşıntı. Alerji ilacıyla krem verdi kullanıyorum bakalım
tgbaataman Mminikmucizemmm Mminikmucizemmm Teşekkür ederim 🙏🏻 El ve ayak tabanlarımın aşırı kaşınmasıyla bir gariplik olduğunu farkedip doktoruma söylememle başladı. Ast alt ptz inr ve safra asitleri tahlillerini istedi. Safra asitleri 2 günde çıktı diğerleri 1,5 saatte. Bundan 8 gün öncede sağlık ocağının rutin tahlillerinde ast alt değerlerime bakıldığnda gayet normaldi. Ne olduysa 8 gün içinde oldu ve ast alt değerlerim yükseldi. Safra asitleri sonucu da bir tık yüksek çıkınca doktorum kolestazsın dedi. Bugün gidip görüşeceğiz bakalım ama çok canım sıkkın