Arkadaşlar merhaba benim suyum sınırda 29. haftadan beri her hafta kontrole gittim o yüzden şu anda 36. haftama girdim.Doktor bugün bana 37. hafta biter bitmez bebeği alalım dedi ben de tmm dedim ama aklıma takılıyor 37. haftasında bitirip 38’den gün bile almadan doğum yapan anneler var mı çok erken değil mi bebeğimin kilosu gelişimi iyi sadece korkum bu yüzden yok ama yinede çok küçük hafta biraz daha bekleyemez miydi suyu sınırda olan annelerin hep böyle mi oldu bebek doğumları cevap verirseniz çok sevinirim