kelebekimm Fatmahmet63 3 lü ve 4 lü tarama testler yapiliyo. Ama bnm 2. Test normal ciktigi icin yaptirmadi dr. Ekstradan idrar tahlili yaptirmani oneririm.
Fatmahmet63 kelebekimm Siz ikili tarama testini yaptınız mı ben kendim yapmadığım için zorunlu mu yapmak Peki
Maviiiiiiiiiii kelebekimm ikili bnmde normal dediler 3 lü testte istio hanfendi herzaman testmi yplck hast randevu alrsam gidicem alamazsam kalsn valla
kelebekimm Fatmahmet63 tabiki de zorunlu. Ultrasondan ense kalinligini olcuyorlar ve kan testi yapıyorlar. Daown sendromlu olup olmadığına bakiliyor.
Afynl_03 Hayırlı ikili tarama zorunlu değil tamamen isteğe bağlı istemesen yapmıyorlar ben oğlumda yapmamıştım
Fatmahmet63 Maviiiiiiiiiii 3 lü taramayı sordu dedi zorunlu değil ölçüm yinede yaptı dedi gayet iyi ense kalınlığı da iyi o yüzden içim rahatladı
kelebekimm Maviiiiiiiiiii ikili normal ise 3 ve 4 e gerek yok. Normal kontrolune gir yeter. Zaten ayrintili ultrasonda herseyine bakilacak.
Maviiiiiiiiiii kelebekimm valla he gerek varmı var diyor ama boşvercm naslsa dediğin gibi ayrıntılı vs da oluo snradan :)