FatmaDeliceYldrm Devlet hastanesine qdiyorum dktrmdan çok memnundum oda işten ayrıldı bebeğimin iyi ve haftasıyla uyumlu olduqunu söylemişti şimdiye kadar yine önerdiqi aynı hastanede başka dktra qittim buqün iki hafta qeriden qeliyo yok küçük filan sesi bana 36+0 hftalıqız 2.550 qram bebeğim normal mi yksa qerçktn küçk mü🤔🤔
SemraErkann FatmaDeliceYldrm korkma canım saçmalamış doktor tabikide iyi biliyorsun zten bebek son bir ayda kilosu katlanıyor gayet iyi benim 30 haftalık 1300 gram kızım doktorum gayet iyi dedi boyuda kilosunda zaten artık kilosu katlanacak dedi
Ddmyvz FatmaDeliceYldrm canım gayet iyi benimde 36. Haftamda 2.650 ydi bebeğim hic canini sıkma şimdi 38+2 deyim 3 e tamamladı
SemraErkann AylinErdan benimde 30 en son gittiğimde gecn hafta 1400 tü haftada 200 gram alıyormuş 🙏🏻😍