ozlemak42 Merhabalar bende 36 haftalık gebeyim benmde göbek deliğim dediğiniz gbi dışarı çıktı ve arada sancı ağrı yapıyo doktoruma sorduğumda çok fazla ayakta durmamam gerektiğini söyledi ilerlerse fıtık yapabiliyomus. Ama maalesef benm bir de 3.5 Yasnda oğlum var o yüzden devamlı hareket halindeyim. Sizin imkanınız var ise çok fazla ayakta durmayın yorulmayın derim.