Kızlar bu yaşıma kadar beni ayakta tutan yek şey çikolata tatlı falandı. Üniversitede son yıl evde kalırken sabah kahvaltısında dahi pasta yemeye başlamıştım ama yumurtlamadan sonra bana bir tiksinme geldi ki sormayın şuan 6+1 im ve geçen akşam masterchef de profiterol yaparlarken öğürdüm resmen bu duruma hem üzülüyor hem seviniyorum. Sağlıklı birşey değil kilo aldırıyor çok hem en azından bebeğe çok bir faydası yok ama ya doğurduktan sonra da hala geçmezse? Böyle olan var mı acaba siz en çok neleri severken adına bile tahammül edemiyorsunuz şimdi 🙃 şuanda da deli gibi çiğ köfte turşu acı biber ayran falan çekiyor canım ye ekşiyi çıkar Ayşe’yi olacak herhalde jflaaş