Uzm-Nurse Merhaba memur anneler 24. Haftadaki idari iznimiz hala devam ediyor mu ? Bazıları kaldırıldı dedi bilgisi olan var mı.? Sağlık bakanlığındayım bu arada
zynpada Uzm-Nurse hayır hala devam ediyor canım, hatta ben haftaya ayrılıcam kısmetse. Müdürümle konuştum hocam raporunu getirip bir dilekçe yazarsın, başlatırız iznini dedi.
mervegemen- Uzm-Nurse ben şuan 24. Hafta iznindeyim 29. Haftama geldim 5 haftadır kullaniyorum. Gel diyen olmadigina gore kalkmadi. Ama daha önce bu izin devam ederken işe cagirilanlar olmuş burada okumustum. Kurum farki sanirim ama bu yasal hak. Amir onayina bagli bence amirleri izin vermedi.
ipeknazinannesi Uzm-Nurse sağlık bakanlığında bazı illerde eleman eksikliğinden dolayı ya izin vermiyorlar ya da geri çağırıyorlar ama idari izin kalkmadı. İnşallah bulunduğunuz ilde çalışma ortamında eksik yoktur ve izin kullanabilirsiniz 🌺
Foodengineer Uzm-Nurse tarım bakanlığı kalkmadı ama müdür insiyatifinde ben sadece 3 hafta kullanabildim sonra müdür işe çağırdı .
Uzm-Nurse mervegemen- hemşireyim ben amir onayı yok direk yönetmenliğe bağlıyız inşallah kullanırım hakkımı bende
begonvilko Eğer kurum zor durumdaysa çağırabilir falan diye bir şeyler okumuştum forumda. Aman neyin zor durumunda kalacaklarsa bir kişinin yaptığı işi de hallediversinler, hamileyiz burda aaaaa 😂
mervegemen- Uzm-Nurse inşallah ya o kadar iyi oldu ki benimde isim ağır cok zorlanirdim. Cok iyi geldi. Zor geciyor çünkü
mervegemen- Uzm-Nurse nasıl olur ya hepimize baska kanun mu var. Bir kurum uygularken digeri yok nasil diyor kimden ogrendiniz.
Uzm-Nurse mervegemen- ben hemşireyim sağlık bakanlığına bağlıyım bizde kalktığını söyledi yönetim ? Peki ya siz ?
mervegemen- Uzm-Nurse adalet bakanligi benim. Halen devam ediyor. Üzüldüm sizin adiniza çünkü yorucu oluyor artık agirlasiyoruz
Borann Bende sağlık çalışanıyım. Şu an idari izindeyim. 29. Haftamdayım. Kaldırılmadı öyle bi şey yok