Kevser99 İyi geceler size bir sorum olucak 10+4 günlük hamileyim karnımda batma oluyor bu aralar sık sık aniden kalktığım da bıçak saplanır gibi ağırlar oluyor endişelenmeli miyim
inciirem Kevser99 aslında o batmalar bende de oluyor özellikle hapşurduğım zaman o kadar batıyor ki ama bir sıkıntı olmadı geçiyor
Hilal-95 Kevser99 rahim genişliyor bebeğin yerleşiyor kuzum 20 haftaya kadar bende sürekli oldu ama doktorunu bilgilendir sen genede
Kbr-2 Kevser99 ben 22 haftalığım ama bnde de çok oluyordu bugün doktora gittim bazen dayanamıyorum ağrısına hatta dedim rahim büyüdüğü için oluyor dedi normalmiş yani 😌
Glshi O bendede çok oluyor tahlil verim 26 haftalığız aylardır idrar yolu enfeksiyonu geçmiyor ve ağrılar ondan kaynakliymis Doktoruna bı danış bakalm