Mervantis 32 haftadayım arkadaşlar özellikle bugün başlayan bi sorunum var bebişimin hareketlerinde batma ve acı hissi duyuyorım ayaktaysam eğer belimi bükme ihtiyacı duyuyorum aynı durumu yaşayan var mı acaba normal mi doktora bunun için gidilir mi?
bse71gkhn Mervantis bende suan 32+6 yim 12 den sonra 33 olucam ayni seyleri bende yasiyorm buyudugi icin alan yavas yavas daraliyo e haliyle bazi hareketlerinde bende senin ki gibi batma hissi bazen acı duyuyorm ozellikle mesaneme baski yapiyo yurudukce bile kucuk tuvalet ihtiyaci duyuyorm bunun disinda bide migde yanmalarim iyice cogaldi gaviscon ile idare ediyorm dur bakalim halimiz ne olucak boyle😅🤷♀️
annesi_ Mervantis 30+5 haftalığım benimde aşağı çok baskı ve sertleşme oluyo ayağa kalkarken zorlanıyorum iki büklüm yürüyorum karnımda batma hissi oluyo arada acı hissi normalmiş bugün doktordan geldim olurmuş bebeğin yeri daralıyo dedi
Melek_2410 Mervantis 29+1 haftalığım bende bile şuanda baskı batma oluyo doktor randevumda sordum sürekli döndüğü için haylaz biraz benimki 😂 ayaklarıyla baskı yapar batma olur korkma dedi 😂
Hilal-95 annesi_ doğrulamıyosun dımı birden bi kaç sanıye snra toparlanıyorm bende yeni olmya basladı bide boşluk kısmıma vuruyor ozaman hafif acımoluyor 34 haftadaym çarşamba randevm var bakalm ne dicek
Mervantis İçim rahatladı arkadaşlar teşekkür ederim Rabbim bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😇🤩