Merhaba anneler ben doğurdum biraz uzun Bi süreç oldu ama sonucu çok güzeldi cumartesi gecesi başlayan kasılmalarımla pazar gecesi hastaneye yatışım yapıldı sancılarım olduğu için pek Bi açılmam yoktu 2 cmlik bir açılmayla yatışım yapıldı pazar gecesi sabaha kadar kendi sancılarımın ve açılmamın düzene girmesini bekledik ama bu sabaha kadar düzenli sancım ve acılmam olmadığı için sabah 7 buçuk gibi suni sancı vermeye başladılar suni sancının verilmesiyle herşey hızlıca ilerledi çok zor Bi süreçti benim için suni sancı gerçekten çok zor ama hızlıca ilerlemesi benim avantajıma oldu saat 10 da 8 cm açılmam oldu ve 10.45 geçe kızımızı kucağıma alıp ameliyathaneden yürüyerek çıktım çok zor bir süreç ama değiyor kızımı gördüğüm an nee çektiğim sancılar aklıma geldi nede Bi ağrım kaldı herşey onu görene kadardı bizim doğum Sürecimiz de böyle geçti şuan yanımda uyuyan minik bir prenses var 😍😍