Merrcimek Bunu ilk duyduğumda hoşuma gitmişti ama gebelik şekeri çıkınca çocuğun bu yüzden de ileride gittiğini okudum. Var mı böyle bir durumu yaşayan? Dr problem yok dedi ama işte ister istemez şimdi bunu düşünüyorum
Asrinbaby Merrcimek canim elinde olan bir şey değil o bende şeker yok ama bebek en başından beri 2 hafta önde. Şöyle bir sorun olabilir normal doğum zorlaşır çatin müsait olması lazım. Benim oğlum 2 hafta önde ve ben 39+3 ken o 41+3 su anda ve doktor artik bekleyemeyiz dedi yarın sabah karar vereceğiz belki suni verirler. Dua edin acilmam olsin 😣🙏
Lonelinesss Merrcimek kuzum maşallah diyelim. Çok dillendirme nazar değmesin bebişimize. Doktor sorun yok dediyse takma kafana canım. Ne güzel işte
Aysenaz Merrcimek bende de ayni sorun var cnm yuklemede sekerim sinirda cikti suan 33 haftadayiz 2700 gram olmus bebeğim
Merrcimek Yesimmm93 27+2 deyim neredeyse 10. Haftamdan beri böyle diyet yapıyorum ona rağmen kilo almış iyi mi kötü mü anlayamadım
Merrcimek Asrinbaby Ya genetiktir belki dimi Eşimde boylu babası filan iri belki onlara benziyor Allah senin de yardımcın olsun canım. Bi avazda kucağına al bebeğini inşallahhh 🙏🏻🙏🏻
Berenim Okudukokuduklarım Merrcimek okuduklarım karşısında şok oldum tamamen yanlış düşünüyorsunuz kendi vücudunuzda pankreas insülüni yetersiz üretiyor diyetinizi gözden geçirin gebelik şekerinde bebeğiniz insülin ürettiği için kilo alıyor dikkat etmezseniz çok iri bir bebek olur ki bunun yanında metabolik problemlere yol açar
Merrcimek Lonelinesss Canım sağolasın ben de hep öyle dedim kimseye söylemedim ama bu gebelik şekeri çıkınca acaba ondan mı şişiyor bu çocuk dedim.
Berenim Merrcimek doktorunuzun bilgi vermiş olması gerekli gebelik şekeri atlanacak bir durum değil geçmiş olsun
Merrcimek Lonelinesss Evet canım diyetisyenle devam ediyorum şimdi ona ramen kilo almış ben de şaşırdım
Asrinbaby Berenim gebelik şekeri çıktı diyen olmadi . Bende şeker yok ve bebegim genetik olarak normalden önde her iriliği şekere bağlamamak lazim. Sonuçta artik tüm hamilelerin şeker ölçümleri yapılıyor ve ona göre doktor önerilerde bulunuyor.
Merrcimek Berenim Dr um bilgi verdi. Endokrin ve diyetisyen kontrolünde gidiyorum. Her yemekten 1 saat sonra kan ölçümü yapıyorum ve 140 ın üzerine hiç çıkmadım. Şu an dikkatli ve kontrollü gidiyorum
Merrcimek Aysenaz diyet yapıyor musun canım. Ben şimdi diyet yapıyorum yemek sonrası kan ölçümü yapıyorum. Önümüzdeki hafta endokrin dr una göstericem şuan için 140 ı geçmedim eğer geçerse insülin demişti
Berenim Merrcimek diyeti sıkı yapın kaç haftalık gebesiniz kan da çıkan şekere çok güvenmeyin yürüyüş çok fark eder şekeri dengeler ilk gebeliğinde gestasyonel diyabeti olan biri olarak yazıyorum ben çok ağır bir diyetle 4000 kg doğurdum ve insülin kullanmadım şekerim 120 geçmedi çünkü aç gezdim hep ..🙄
Aysenaz Merrcimek valla cnm bana bir ölçüm aleti falan aldirmadilar ama kendimce yediklerime dikkat ediyorum ama pek faydasi yok gibi 2.5 haftada nerdeyse 1 kilo aldi bebegim
Merrcimek Deletedmom82 Nedenini söylediler mi canım. Bide kaç haftalık? Günü gününe tutan bebek zordur herhalde
Merveazra Deletedmom82 benimkide geriden geliyo bu yüzden balık yagi hapı ve vitamine başlamak zorunda kaldım cnm sende başladın mi
Deletedmom82 Merrcimek ya benim normal de 25 hafta ama ultrasona göre 21+6 biraz sıkıntı onu.n için ama adetime göre doğum yapıcaz
Merrcimek Deletedmom82 Geç döllenmede olabiliyor. Benim ki tüp bebek doğal yolla hamile kalsaydım biraz daha geriden gelmesi gerekiyordu ama transfere göre olduğu içinde biraz ileride Sağlıklı doğsunlar zamanın da doğsunlar inşallah canım