Zehra_oztepe Güzel anneler iki gündür göğüs uçlarım aşırı sızlıyor acaba neden böyle ve geçirmek için herhangi birsey kullanan var mı?
Hilal-95 Zehra_oztepe ben yürürken salanıyodu ağlıcak gibi oluyodum ağrıdan şişmişti çok fena yanıyodu resmen ilk zamanlr smdi söndüler 🤣 uclarını nemlendir masaj yapmadan göbeğini yağlarken göğüslerinide yağla ucun yara olmasn ama masaj yapıp cok dokunma göğüslerine kuzum🙏🏻
Zehra_oztepe Hilal-95 o yanma tek bende değilmiş mesela kollarım buz gibi ama göğüslerimde sanki ateş yakmışlar öyle bir sıcaklık var ve devam ediyor, önerebileceğin yağ ve krem var mı? 😃
Hilal-95 Zehra_oztepe ben sarı kantaron kullanıyorum doğal zeytinyağ felan krem felan almadm doktorumda kullan dedi 34 haftadayım şuan poppişim çatladı sürmeme rağmen ama göğüs uclarımda felan yara yok yumuşacık düzenlı sürüyorum masaj yapmıyorm hiç ama kuzum 🙏🏻
Zehra_oztepe Hilal-95 aaa bizde var kantaron vs bende bir deneyeyim gülüm valla Allah ne muradın varsa versin Bebisini sağ salim kucağına almak nasip olur ve diğer annelerin 🤲🏻❤️