Kızlar merhaba
Çarşamba gününe kadar bebeğim normal gelmezse Pendik MedicalPark ya sezaryan olacağım. Eşim Doğumdan sonra hemşirelere bahşiş vericem diyor adettenmiş. Böyle bir şey var mı çok merak ettim.
Sonuçta hastahaneye o kadar para ödüyoruz. Ayrıca meslek etiği açısından da uygun mu bilmiyorum. Bilginiz varsa aydınlatır mısınız.