Busrakbrt Kizlarr hep hastalıkla ilgili post aciyorm ama hiç iyi günlerden geçmiyorum ya çok kotu kulunç kalkmis nefes alamıyorum kaburgamdan yakı aldım cagresiz kaldım evde napabilirim nefes alırken batiyor
Tazeannevebebegi Busrakbrt canım elektra diye bi krem var bana o çok iyi geliyor bi de masaj yaptırmak bnmde çok sık kulunç girer