Bsra_bhsi benimde ilk gebeliğim ve o haftalarda bende aşırı merak ediyordum ger hareketi bebeğe yoruyordum açıkçası 🙈 şimdi nasıl anlatayım bilemedim kimisi hickirigiyla hissediyor pıt pıt diye hisseden var tekmelerini hisseden var belli oluyor zaten anlıyorsun ister istemez bu bebeğin hareketi diyorsun ben mesela bir gece yatarken ağlıyordum 20+5tik o zaman kızım hafiften tekme attı ama tabi elimle hissedemiyordum sadece içimde attığını hissetim 22+0da da yine bir gece yatıyordum uyumaya çalışıyordum içimde döndü sanki hem dışardan bakınca hemde elimle hissedebiliyordum belli oluyor yani hareket edince bebeğim hareket etti diyebiliyorsun