Ben 34 haftalığım ve göğsümden bu zamana kadar hiç sıvı gelmedi bu mesela doğumdan sonra sütüm olmaz anlamına gelmiyor dimi ? Yani kimisi hamilelikte göğüsten sıvı gelmesi süt olduğu anlamina geliyor diyorlar ya sıvı gelmemesi anormal bı durum mu bilen var mi