Sedaince Kızlar bikaç pijama buldum yorumlarda iyi yazan da çok kötü yazanda çok ama fiyatları uygundu hastane de giymek için almayı düşünüyorum alan var mı
FusunF Sedaince ben almıştım ama normal hamile değilken şortlu takım almıştım gayet güzel çoğu ürünü guzel geliyor bana hiç kötüsü denk gelmedi ama yorumlara bakmamak lazım cnku iyi olup beğenmeyen de çıkıyor 😂