Beyzasar Selam kızlar ben de tam 33 haftalığım 14 eylül doğum gözüküyor bizim de . Hareketler seyrek ama benim derdim iki gecedir kaşımtıdan uyuyamıyor olmak. Var mı benim gibi?
Yaseminkaya Beyzasar Ah yavrum ayni ben. Bak saat kac on gundur uyku sifir anca aksam serini dusuyor uyuyabiliyorum obur turlu gozume uyku girmiyor malesef. Vucudum Hassaslasti. Bende 32haftamdym
Beyzasar Yaseminkaya yaa işte ben de gece kalkıp duş aldım zeytinyağı sürdüm anca uyuyabildim 😅Allah yardımcımız olsun inşaallah geçici bi durumdur 🙏🏻
KbraAltunta Bende 33 +6 dayım geçen haftalarda hareketler şiddetliydi bu hafata azaldı sanki bende korkuyordum ☺️ Dünden beride kasık ve belimde ağrım var kemiklerimi hissediyorum resmen demekki bu haftalardan itibaren böyle oluyor içim rahatladı ☺️🎀
BraTurgut Yaseminkaya oyyy maşalllah gününe değişiyor benim kız bu sabah uyuyorum babası elini karnıma koydu hiç sesimi çıkarmadım uyuyor gibi yapıyorum ama nasıl hareketli nasıl vuruyor zoru benle heralde babasını gördü coştu 😂
SaziyeTml Bizimde 33+5. Nasipse 9 eylül dedi doktorumuz. Hareketleri bazen çok sert bazense hıçkırık şeklinde oluyor. Gündüz işte yoruluyorum sanırım gece oyüzden rahat uyuyorum şükür🙏 Gündüzleri tavsiyem elinizden geldiğince çok hareketli olun kızlar. Spor veya yürüyüş yapmaya çalışın. Günlük 10-15 dk dahi yapsanız faydasını göreceksiniz. Allah hepimize bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin 🌹
Sema166 Benimde hareketleri bana az geliyor sanki daha şiddetli olması lazımmış gibime geliyor 33+0 bugün 14 eylül görünüyor doğum ama bizim doktor ağustosun başını görürüz inşallah diyor 😂
Estur BraTurgut benimde aynı canım yatsam yatamıyorum otursam kuyruk sokumumdan oturamıyprum bu ağrılar çok ağrıyor. Uykular bölük bölçük 🤦🏻♀️ Zaman bir an önce geçse de doğursam diyorum valla
Glmsr Bende 33.haftaligim bebeğim erkek mide yanmam falan yok ama bebegimin hareketleri çok belirgin kaburgalarıma doğru uzatınca hele ayaklarını baya tuhaf oluyorum😊 bacak bel agrım yok ama genelde evdeym ve dinleniyorum yürürken bende zorluk çekiyorum durumlar böyle yani😍
BraTurgut Yaseminkaya bir an önce doğursak artık sabırsızım çok bende 7 hafta gözüküyor belki kızçelerimiz erken gelir 😂
Aybikee BraTurgut benim sanki daha kuvvetli vuruyor gibi, 33. Haftamdayım bazen canım acıyor dönüyor mu ne yapıyor bilemiyorum. Bel ağrım sırt ağrım olmadı şükür pilates yaptığım için muhtemelen, Galiba daha hızlı kilo almaya başladım bu aralar
BraTurgut Aybikee inanırmısın günü gününe değişiyor ama bugün çok şükür öyle güzel hareketliydiki inşallah hep böyle olur 😍
Aybikee BraTurgut çok enteresan babasının sesini duyunca hareketleniyor, başkasıyla da konuşsa eşim, üzerine alınıyor herhalde oğlum, kıpırdanıyor:) takip ettim 1-1,5 aydır böyle, tesadüf değil bu eminin😀😀😀
Yaseminkaya Aybikee Benim kiz simdiddn trip atiyo babasi iki uc gun konusmadi diye konustugunda tepkisiz kaldi susunca basladi oynamaya hani beni unutani bende unuturum der gibi hahahaha 😂😂