mor_menekse1 Kızlar cinsiyetleri ne zmn belli oluyor 16 haftalık olduk son adette göre birisi 16+3 bu hafta kontrol var öğrenebilirmiyiz artık Allah’ın izniyle merak ediyorum ya sağlıklı olsun da ilk gebelık daha hissetmemem normal mi bu arda :)
gldn065807 mor_menekse1 valla canım bebisin keyfine kalmış canı isterse gösterir benimki sırtını donuyo 😅 bide doktorun söylerse normalde belli bu haftalarda hissetmemen normal benim ikinci gebeliğim ben bile hissetmiyorum
Aycaaa571 mor_menekse1 bu haftalarda belli olur ben 15 inde öğrendim bazen 20.haftaya kadar hissedilmiyor
Asyaveannesi36 mor_menekse1 ben 12.haftamda öğrendim belli olur bence hissetmeyi 20-22de anca hissedersin ☺️
ikizannesiiii mor_menekse1 ben16 haftamda örenmiştim cinsiyetlerini 17+4 kıpırdamalarını hissetmiştim
gldn065807 mor_menekse1 çok normal benim ikinci olmasına rağmen çok merak ediyorum iki doktor da tahminde bulundu ama kesin değil işte kızmış cadı inşallah değişmez bir oğlum var birde kızım olur 😊😊