Cano91 Kızlar çatlaklar için ne önerirsiniz birde Nezaman kullanmaya başlamak lazım önerileriniz nedir ?
Alone Cano91 12 haftalıkken başlamanız gerekir çatlamasın istiyorsanız. Ben lierac kullandım hiç çatlamadım ki bu 3. Doğumum olacak
bus_ra1 10+4 um kızlar. Hiç kilo almadım aksine verdim hatta. Ama aşırı karnımın alt tarafları kaşınıyo tatlı tatlı. Bu haftalar da çatlama olmaz değil mi erken daha.