Rabiabilgin İyi akşamlar… 64 kiloyla hamile kaldım daha 5. Haftada 66 oldum anlamadım cokta yemiyorum doğumdan sonra sizde kilo verirmiyim eski halimden daha zayıf olmam mümkünmü varmı bu kilolarda hamile kalıp daha sonradan zayıflayan kafam çok karışık 🥺😔
alparslanannesii1661 Rabiabilgin daha 5 haftalik hamilesinix cok cok yenisiniz yani düşünmeniz gereken en son sey kilo olmali tabiki 20 30 kilo alin demiyorum ama vucudunuz daha hamilelige alışma zamaninda ödeminiz gaziniz olabilir suan onceliginiz bebeginizin sagligi olsun😍
Kaderyas001 Rabiabilgin ilk gebeligime 56 kilo ile hamile kalıp 73 kiloyla doğuma gittim doğumda sadece 3 kilo verdim oda çocuk çıktı sadece 😂 doğumdan bir ay sonra 60 a düştüm yani 1 ay da 10 kilo vermişim doğumdan sonra kilo hızlıca veriyorsun zaten canım korkma emzirmek kalori yakıyormuş sık sık emzir hem çocuk için hemde kendin için 🙏🌸
Beyzanurecer Rabiabilgin bana da 9+5 ikizlere hamileyim ama 57 ile hamile kalıp 53 e düşmem garip geliyor. İyi mi kötümü bilemedim. Son aylarda geri dönüşü kötü olur diye korkuyorum. Ama bebeklerimiz sağlıklı doğsunda kilo verilir inşAllah.🙃🤲🏻
hilalsahin35 Rabiabilgin bende 5 haftalikta öğrenmiştim 68 kiloydum yememi kesmedim gayet normal bir şekilde yedim bol su içtim 12. Haftada bi bakmışım 3 kilo vermişim 65 e düşmüşüm şuan 18 haftaligim 68 kiloyum bencede fazla dert etmeyin kiloyu doğumdan sonra gepsi zaten gidiyor helede emzirdikce daha da hızlı kilo veriyorsunuz
Rabiabilgin alparslanannesii1661 evet öylede hep kiloya takılan bir insanım 50 kilodan 1 sene içinde 64 de cıkınca psikolojim bozuldu
Beyzanurecer Rabiabilgin aslında iştahsızlığım ya da aman aman bir bulantım yok. Üç kez kustum o da midem de gaz olduğu için. Geğirme ve koku hassasiyeti dışında bir sorunum yok. O da üç ay btince geçer dedi doktor. Bilmiyorum inşAllah normaldir.☺️
Guney16_Enes21 Rabiabilgin İlk gebeliğimde 56 ile hamile kaldım 76 ile doğum yaptım. Hastaneden çıktığımda 5 kilo gitmişti. 1aylık olduğumda 65e düştüm ve bebeğim 7 aylık olduğunda 49 kiloya kadar düştüm canınızı sıkmayın. Şimdide 31 haftalık hamileyim 53le hamile kaldım 67 oldum bakalım doğuma kaçla gireceğim
annelikyolculugu2875 Rabiabilgin bende 59la hamile kaldım 8. Haftamdaym 62 olmusum cok canım sıkılıyor bu duruma benmde iştahmda acık ama aman aman normalden cokta asırı yemıyorm 🙄😢
Ozlemclr Bende 11+5 deyim 55 ile hamile kaldım şimdi 50 kiloyum bulantı ve kusma dan bişey yiyemiyorum herşeyden tiksiniyorum valla