Gly123 Ben varım en son 29+4te gittim. Daha önce sormuştum herşey yolunda giderse kaçıncı haftada doğum olur diye 38+5te dedi. Haftaya kontrole gideceğim 38de alsanız olur mu diyeceğim beklemek zor geliyor. Bu ikinci çocuğum ilki sezeryendı buda öyle olcak kısmetse