Alan kullanan ya da bu iyi marka dediğiniz bebek arabası markası neler var kızlar?
Bir de acaba beşik olarak anne yanı beşik olarak bildiğiniz bir marka var mı acaba en azından büyüyene kadar rahatça kullanabilecek beşikler. Bazı beşikler sanki 6 aydan sonra kullanılmayacak gibi anne yanı olan hasır sepet tarzı beşiklerden bahsediyorum mesela görsel olarak çok tatlılar ama hareket etmeye başlayınca sanki düşer gibi geliyor bana🙈 kafalar karışık yani özellikle beşik konusuna hala karar veremedim çünkü en az 1 yaşına kadar yanımdan ayırmayı düşünmüyorum😍