Kızlar 7 hafta 4 günlük hamileyim. Şu aralar hiç iştahım yok 😪 yemek bile pişirmek istemiyorum midem bulaniyo, yaptığım yemeklerden yiyemiyorum. Günde 2 öğün yesem açlık hissetmiyorum canım bir şey istemiyo. Sizde de oldu mu bu durum 😢 ne zaman geçer 🤦♀️