Zekzek12 hayır canım hiç suni sancı almadım kanamam da vardı 6 saat içinde 3 cm açıldım sonra kalan 6 saat de tam açıklığa ulaştım ishal den sonra kusma da başladı bende 7 cm açıkken bebek kanala gitmiyor çök dediler ama ben çok yorulmuştm çokemedm o yüzden cekebildigin kadar evde cek Allah bir nefeste kavustursn benim ki tam açıldıktan sonra 3 ıkınma da dogmustu