Merhaba doğumlar neden bu kadar zamlandı…
Ocakta doğum paketi 5bindi nasip olmadı..
Şimdi sadece doğum 11bin diyolar…
32 34 haftalık hamileyim desemde mi aynı fiyatı verirler bilgisi olan varmı acaba?
Şehir hastaneside refakatçi almıyor
Doğum yapınca çocuğumu kimse göremicek mi…