Dilaraa1 Kızlar hazımsızlık yaşayan var mi ? Afedersiniz gegiremiyorum bile su geliyor. İctigim şeylerde artık göğsüm yemek borum yanıyor ne yapabilirim gaviscon iciyorum ama sürekli içemem ki 🥺
Makif2112_ Bende yanma yok ama inanilmaz bir hazımsızlık var yediğim bir elma bile ben uzun süre tok tutabiliyo