Sibel_99 inşallah güzel sorunsuz bir şekilde bebişinize kavuşursunuz o anı hayal edin ben henüz yaşamadım daha 30 haftadayım ama çok video izledim hep güzel şeylerden bahsediyorlar acısını anlatan çok çok az 😀 bebeğinizi hayal edin onu kucağınıza aldığınızı . İnşallah benimde 2 ay çabucak geçer