minikkelebegimmmm
Merhaba
Benimde göbeğin orda sol tarafta çıkıntı sertlik vardı bebeğin kafasıymış galiba
Dönmemişti 37.haftaya girdik hala dönmemişti normal doğum istiyorsam döndürme işlemi yaptırmam gerekti bugün hastaneye yatış yaptım döndürdüler çok şükür korkulacak kadar bişey olmadı ama su ve yeri vardı bebeğin o yüzden yaptılar bu işlemi
Hıçkırığa gelince siz nasıl hışkırıyorsanız aynı şekilde oluyorsa daha sık hatta bendede oluyor ilk gebelikde de oldu o hıçkırıkdır büyük ihtimal