Sedaince Beyza97 bigün önce açsalar bile satış yok diyorlar burda bende sabah dokuzda gidiyorum allahtan apartmanın altındaki dükkanın biri bim birisi şok
hakikitosunpasaa Beyza97 Evimin hemen altı olduğu için gide gele ahbap olduk sağolsunlar yardımcı olacaklar ☺️
Aycaaa571 Beyza97 bende aralığın başında doğum yapacam inşallah daha erken de olabilir gibi görünüyor ama erkek çocukları çok sıcağa gelemezmiş yoksa bende sarmalardım 😄