gazetecianne Haftada rahimde kısalık olup 2-3 hafta daha dayanabilen var mı acaba??? Serklaj olmadım kısalık ölçüldü ve açılmam varmış bir anda kontrolde öğrendim yatış verildi ama evde devam edecekmiş tedavi… iyileşen erken doğurmayan var mıdır
nevamm1 gazetecianne kaç ölçüldü acaba kısalık benimde açılmam yok ama rahim ağzı 17 mm ve yumuşama var şuan 31+3 olduk doktorum bize 34 yeter dedi.
damlarici gazetecianne benim rahim ağzı açılmam yok 40 ölçüldü aynı haftadayız 32 ama nst de sancı çıktı bende erken olmasından korkuyorum inşallah geçer iki gün sonra tekrar gideceğim bekliyim belki bilgisi olanlar vardır çok geçmiş olsun sizede inşallah durur biraz daha